برترین خبرهای ورزشی

افغانستان باز هم در یک بازی دیگر زیر نام دوستی، میزبان پاکستان شد. این بار ورزشکاران ما در بخش هندبال پاکستان را شکست دادند.

رقابت های قهرمانی هندبال با اشتراک 8 باشگاه به شمول پاکستان و تاجیکستان در مکان ورزشی ریاست کمیته ملی المپیک برگزار شد، در همین حال ورزشکاران از راه اندازی این رقابت ها استقبال می کنند.
در نخستین دیدار این رقابت ها تیم انتخابی هندبال کابل با نتیجه 32 بر 29 تیم هندبال پاکستان را شکست داد و در بازی دیگر تیم انتخابی هندبال هرات در برابر تیم هندبال تاجیکستان به میدان رفت.
این رقابت ها زیر نام گرامی داشت از هفته شهید طی 4 روز در کابل راه اندازی شده است.


ادامه رقابت های فوتسال نوجوانان
رقابت های فوتسال نوجوانان با پیروزی تیم های عدالت، کوثر و جاویدان ادامه یافت.
در این دیدارها تیم فوتسال عدالت 6 بر 3 از تیم فوتسال نوجوانان ارتش گذشت، کوثر با 8 گل میوند را شکست داد.
جاویدان افشار با نتیجه 5 بر 4 نوجوانان ارتش را با شکست بدرقه کرد. عدالت 3 بر2 در برابر میوند تن به شکست داد و در آخرین بازی جاویدان افشار و کوثر به تساوی 4 بر 4 دست یافتند.
این رقابت ها نیز با 5 بازی دیگر پیگیری می شود.


فوتبال افغانستان به مصاف نپال می رود
تیم ملی فوتبال افغانستان در مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جنوب آسیا فردا به مصاف نپال میزبان این رقابت ها می رود.
ملی پوشان در 3 دیدار گروهی خود موفق به کسب 2 پیروزی برابر تیم های بوتان و سریلانکا و یک تساوی در برابر مالدیو شدند تا با کسب 7 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه ب راهی مرحله نیمه نهایی شوند.
اکنون ملی پوشان فوتبال کشور امید دارند تا امسال جام قهرمانی را برای افغانستان به دست آورند.


ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال افغانستان
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افغانستان مربی میوند اتلان را برا ی4 سال و 3 بازیکن این تیم را هرکدام برای 2 سال از حضور در تمامی رقابت ها محروم ساخت.
علت اصلی این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دشنام دادن و برخورد بدنی با داور و قطع ادامه بازی میان تیم های میوند اتلان و عقابان هندوکش گفته شده است.
بر بنیاد فیصله کمیته انضباطی نتیجه بازی فوتبال میان میوند اتلان و عقابان هندوکش 2 بر 1 به سود تیم عقابان هندوکش اعلام شد و 3 امتیاز این دیدار به نام این تیم ثبت گردید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.