برترین خبرهای ورزشی

دو مدال برنز برای افغانستان الیاس امین یار و کرام الدین محمدی دو ورزشکار کورش افغانستان به مدال های برنز نهمین دور مسابقات جهانی کورش در ترکیه دست یافته اند.

این مسابقات از 22 ماه قوس در شهر استانبول ترکیه آغاز شده بود که تیم ملی کورش افغانستان دومین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کرد.
الیاس امین یاز ورزشکار کورش افغانستان در وزن 81 کیلوگرم توانست حریفان خود از کشورهای ایران، منگولیا و گرجستان را شکست دهد به مدال برنز در این مسابقات دست یابد.
همچنین کرام الدین بازکن دیگر افغانستان در وزن 100 کیلوگرم با شکست حریفان خود از کشورهای یونان، گرجستان و ارمنستان توانست دومین مدال برنز را برای افغانستان کسب کند.


ادامه رقابت های فوتبال 14 سال در کابل
مسابقات فوتبال 14 سال با پیروزی تیم کارته آریانا همراه شده است.
این رقابت ها که دو روز پیش با اشتراک 32 تیم در ورزشگاه غازی شهر کابل آغاز شده بود با دیدار 2 تیم آریانا و آینده سازان همراه شد که در 90 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند که در نهایت تیم آریانا در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید.


کم توجهی در نگهداری زورخانه کابل
کم توجهی در حفظ و نگهداری مجتمع ورزشی زورخانه ای در کابل باعث کم رنگ شدن علاقمندی فدراسیون های آسیایی ورزش های زورخانه ای در ساختن تالارهای دیگر برای این رشته در افغانستان شده است.
در همین حال کرام الدین کریم رییس تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک از شرایط بد مجتمع ورزشی ابراز نگرانی می کند و تاکید می ورزد که اقدامات لازم برای بازسازی و نوسازی این مجتمع صورت خواهد گرفت.
این زورخانه با هزینه نزدیک به یک میلیون دالر از سوی ایران ساخته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.