حدود 450 تروریست دیگر در عراق به هلاکت رسیدند

حدود 450 تروریست‌ تکفیری بعثی در حملات ارتش عراق در استانهای مختلف به هلاکت رسیدند.

به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، حدود 450 تروریست تروریست‌های تکفیری بعثی در حملات ارتش عراق در استانهای بغداد ، نینوا ، کرکوک ، صلاح الدین ، الانبار ، بابل و دیاله به هلاکت رسیدند.


در این حملات همچنین دهها دستگاه خودروی تروریستها منهدم و سلاحهای ساخت رژیم صهیونیستی و تجهیزات فنی ویژه ایجاد شبکه تلویزیونی برای تروریست‌های تکفیری بعثی که عربستان به موصل فرستاده بود کشف و توقیف شد.


سرلشکر "قاسم عطا" سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق  اعلام کرد نیروهای عراقی در عملیات گسترده ای  104 تروریست را در استانهای نینوا ، صلاح الدین ، الانبار و بابل به هلاکت رساندند و خودروهای نظامی تروریست‌ها را منهدم کردند.


"نادیه عبیدی" خبرنگار شبکه سوریه در گزارشی از  بغداد گفت : با رسیدن نیروهای پیشقراول ارتش کمیته های مردمی -موازی ارتش عراق - به ورودیهای استان صلاح الدین و آمادگی آنان برای آغاز پاکسازی صلاح الدین و موصل از وجود تروریستها ، نیروی هوایی عراق دیروز نیز به حملات خود به تجمعات گروههای تروریستی در کمربند امنیتی بغداد در محمودیه ، لطیفیه ، عرب جبور ، بوجواری ، بعثیه و ششصد دستگاه ادامه داد که به هلاکت 85 تروریست منجر شد و 44 دستگاه خودروی مسلح آنها منهدم شد.


تیپ بصره و هنگ ریاست جمهوری نیز مسئولیت حمایت از مناطق جنوب بغداد را به عهده گرفته اند.
حمله گسترده با حمایت نیروی هوایی به مواضع تروریست‌ها در استانهای نینوا ، الانبار ، کرکوک ، دیاله و صلاح  الدین به هلاکت 250 تروریست از جمله خالد هلالی سرکرده اصلی تروریست‌های تکفیری بعثی در دیاله و حسین عباس قوجه فرمانده نظامی تروریست‌های تکفیری بعثی در دیاله و لیث مطلک مجمعی والی دیاله  منجر شد.


کاظم صیادی از رهبران ائتلاف دولت قانون گفت :" آنچه در موصل و صلاح الدین و برخی مناطق ضعیف رخ می دهد و همچنین برخی عقب نشینی های ارتش در این مناطق در واقع خیانت بود این خیانت محصول برخی دولت‌های محلی در موصل بود. دولت‌های محلی این مناطق نماینده قانونی مردم این مناطق نبودند بلکه نماینده قانونی کنسولگری ترکیه بودند و  کنسولگری ترکیه این عملیات را فرماندهی کرد. در واقع اتاق عملیات در ترکیه قرار دارد و اتاق عملیات کوچکی نیز در موصل وجود داشت که همان کنسولگری ترکیه بود و سرکنسول ترکیه نیز مسئول این اتاق عملیات بود.  این توطئه ادامه توطئه در سوریه است و اکنون می خواهند این عملیات را در عراق انجام دهند به خصوص آنکه ارتش عربی سوریه توانست تروریست‌ها را تارومار کند. می خواهند با همکاری با ترکیه و  دو سر دیگر افعی یعنی عربستان و قطر این طرح را در عراق اجرا کنند به خواست  الهی این تجربه نیز شکست خواهد خورد."


نیروهای ویژه عراقی در منطقه مفرق در دیاله و محله سبعه عشر در موصل ، سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی و 12 دستگاه تلفن ثریا متعلق به ارتش عربستان سعودی و تجهیزاتی که عربستان برای تأسیس شبکه تلویزیونی ویژه تروریست‌های تکفیری بعثی فرستاده بودند کشف و ضبط کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.