رییس اجرایی حملات انتحاری جلال آباد را محکوم کرد

با کمال تاسف، دشمنان دین و انسانیت یکبار دیگر با انجام یک عمل وحشیانه و تروریستی در ولایت ننگرهار، شماری از شهروندان بی گناه کشور را به شهادت رساندند و شماری دیگر را مجروح ساختند.

ریاست اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان ضمن تقبیح شدید این عمل غیر انسانی و اسلامی برای شهدای این رویداد از بارگاه خداوند متعال، بهشت برین آرزو دارد و برای مجروحان شفای عاجل می خواهد و به خانواده های قربانیان صبر جمیل استدعا می نماید.

رییس اجرایی کشور، این عمل را دشمنی آشکار با انسانیت، دین و مردم افغانستان عزیز دانسته است تاکید می کند که چنین اعمال وحشیانه ای بیش از پیش عاملان آن را مورد نفرت و انزجار مردم مسلمان و مجاهد کشور قرار داده و سبب ایستادگی مردم بر علیه این گروه های دین ستیز و انسان ستیز، خواهد شد.

همچنان رییس اجرایی کشور، از همدردی مردم در شهر جلال آباد که برای کمک به مجروحان به بانک خون شتافته اند، قدردانی کرد و روحیه همدردی و غم شریکی در میان مردم را یکی از راه های تقویت پایه های وحدت و همدلی میان شهروندان کشور دانست و راهی برای ناکام سازی گروهای تروریستی که با دست بردن به خشونت، دشمنی شان را با دین، انسانیت و مردم افغانستان به اثبات می رسانند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.