غنی، عبدالله و کرزی باید به پارلمان فراخوانده شوند

کشورهای همسایه ما هر سال ده ها کیلومتر به داخل خاک ما جلوتر می آیند و آن را غصب می کنند و حتی زمین های کشاورزی ساخته اند.

 داکتر رمضان بشردوست عضو مجلس نمایندگان امروز چهارشنبه، 23 سرطان در صحن علنی مجلس گفت: حرف زدن، شعاردادن و سخنرانی دیگر بس است.

وی افزود: در تمام کنفرانس های افغانستان، رییس جمهور و مقام های بلندپایه همیشه حرف زده اند و شعار داده اند بیاییم برای مسایل افغانستان گام هایی عملی برداریم.

بشردوست، اظهار کرد که بر خلاف شعارهای رهبران حکومت برای فشار بر پاکستان و برخلاف آنچه گفته شده، پاکستان ساختن قرارگاه نظامی اش را متوقف نکرده است و در کنر، خوست، پکتیا و حتی در قندهار بالاتر و فراتر از خط دیورند قرارگاه نظامی ساخته است و حتی توسط مقام های دولتی افغانستان و مقام های پاکستانی افتتاح هم شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه همه کشورهای همسایه ما هر سال ده ها کیلومتر به داخل خاک ما جلوتر می آیند و آن را غصب می کنند و حتی زمین های کشاورزی ساخته اند.

این نماینده مجلس تاکید که، دفاع نکردن از خاک کشور، یک خیانت ملی است و اشرف غنی، عبدالله و کرزی باید به پارلمان فراخوانده شوند تا در این موارد پاسخ بگویند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.